Tuesday, December 14, 2010

kisah tentang seekor ikan mas





Pada  Suatu Hari  AyaH  Saya  membeli  seekor  ikan  emas  selepas  beberapa  tahun  jenny  ikan  emas  saya sakit  saya  berdoa  supaya  ikan  mas  saya   tidak  Sakit  beberapa  hari  kemudian   ayah  saya  mengambil ikan  emas  saya   terus  bubuh  dalam  pelastik   bersama  saripudin   saripudin ikan  kurus  saya  sangat  takut    pada  sesiapa  pun  tetapi  suka  meyakit  kan  ikan  lain  dia  dah  meyakitkan  jenny  selepas  itu  jenny  sakit  sangat  teruk   saripuddin  bukan  ikan  biasa  saripudin  ikan  angel

selepas  ayah  saya  megambil  ikan  saya  ayah  saya  pergi  dengan  abang  saya  namanya  nabil  dan  pergi  ke  sungai  setelah  sampai  ayah  saya  membuang  ikan  emas  saya  dan  ikan  saripuddin  ikan  engel  ayah  saya   cakap
ikan  emas  dan  ikan  engel  saya  perlu  hidup  bebas  seperti  ikan ikan  lain  dan  ayah  saya  cakap  ikan  itu perlu  hidup  bebas di  dunia  allah  ini  beberapa  Hari  kemudian  wafa  rindu  dekat  ikan  wafa  iaitu  saripuddin  dan  Jenny   tetapi  telah  digantikan  yang  baru    yang  baru  ada  empat    empat  ekor  ikan  emas dan  tiga  ekor  ikan  gapi  tetapi  seekor  matisaya  sangat  sedih  kerana  dua  ekor  tiada   seekor  mati  wafa  sangat  sedih  tamat riwayat  tentang  kisah  tentang  seekor  ikan  emas

No comments:

Post a Comment